Iedere tegelzetter zal u hetzelfde antwoord geven op de vraag ‘wat is het belangrijkste product, naast de tegels uiteraard, bij het zetten of leggen van tegels?’; Een goede tegellijm! Bij Tegelmegashop.nl kunt u Sopro tegellijm kopen voor de beste prijs. Dit is een topkwaliteit tegellijm die ook door veel professionals wordt gebruikt. Wanneer u tegels gaat lijmen dient u in principe een keuze te maken uit twee Sopro tegellijm soorten; de 808 en de 444. De Sopro 808  is onze standaard lijm die wordt gebruikt voor alle tegels met uitzondering van natuursteen tegels. Sopro FKM 444 is specifiek geschikt voor natuursteen, vanwege het niet doorbloeden van de lijm wanneer deze gebruikt wordt. Wanneer u standaard lijm gebruikt bij natuursteen tegels, kan het voorkomen dat de tegellijm door de tegel trekt (doorbloeden), waardoor wolkvorming oftewel vlekvorming kan ontstaan. Wij adviseren dan ook altijd goed te kijken naar welke tegellijm u nodig heeft. Graag wat persoonlijk advies hierover? Neem dan eens contact met ons, op of bezoek onze showroom in Roermond! Wij adviseren u graag op het gebied van tegels en tegellijm!
tegelmegashop

Naast topkwaliteit (1e keus en A-merken) tegels vindt u bij Tegelmegashop.nl ook een zorgvuldig samengesteld assortiment tegeltoebehoren. Sopro tegellijm voor de beste prijs bij Tegelmegashop.nl, maar dat niet alleen; Alles voor de professionele tegelzetter en handige klusser! Alle benodigde materialen en gereedschappen voor iedere ‘tegelklus’ kunt u online eenvoudig ‘meebestellen’. Wij bieden een breed assortiment bijproducten en hierbij staan wij uiteraard ook voor topkwaliteit tegen scherpe prijzen. Het merendeel van deze artikelen hebben wij ook in onze showroom in Roermond op voorraad, maar wilt u het 100% zeker weten, bel dan eerste even!